Kosmos YF

Lærebok : naturfag for yrkesfaglige utdanningsprogrammer

av (forfatter), Arild Boye (forfatter) og Per Audun Heskestad (forfatter).

Cappelen Damm 2013 Innbundet

Kosmos YF Lærebok er en strukturert alt-i-ett bok med teori, oppgaver og øvinger. Boken er lettlest og har en overkommelig tekstmengde. Kosmos YF er også rikt illustrert med gode bilder og forklarende tegninger. Hvert kapittel starter med læringsmål som gir innblikk i hva kapittelet handler om. Sammen med den vanlige teksten dukker det også opp faktarammer og undringsspørsmål. Etter hvert delkapittel møter elevene oppsummerende Hør deg selv-oppgaver. Mer om-fordypningsrammer gir et dypere dykk i fagstoffet og gir gode differensieringsmuligheter. Etter hvert kapittel finner elevene varierte oppgaver og øvinger. Kosmos YF Arbeidsboka er en tilleggsressurs med utfyllingsoppgaver og kort repetisjon av teoristoffet fra læreboka. Elevnettstedet har flervalgsoppgaver, kapittelprøver, animasjoner, filmer og lenker til spennende Mer om-stoff. Komponenter

Lærebok Arbeidsbok med oppgaver og kort repetisjon av teoristoffet (engangsbok) Lydfiler på nett Elevnettsted, gratis Lærernettsted, gratis lisens Unibok og Brettbok-utgaver

Utgivelsesår 2013

ISBN13 9788202412029