Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar sikte på å gi de nødvendige bakgrunnskunnskapene i konsumentteori for studenter som skal gjennomføre et hovedfagsstudium i sosialøkonomi. Har oppgaver, litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Ein konsument har ei gitt inntekt til disposisjon og kjøper dei varene som gir han størst nytte. Kva kan vi da seie om korleis innkjøpa hans avheng av prisar og inntekt? Studiet av dette problemet er inngangsporten til store delar av økonomisk teori. Denne boka gir det nødvendige grunnlaget i konsumentteori for eit studium i økonomi på hovudfagsnivå. Boka legg vekt på ei grundig drøfting av førsetnadene bak teorien, og gir eksempler på korleis den sentrale modellen i konsumentteorien kan brukast til å svara på spørsmål ikkje berre om varer og prisar, men også om sparing og rente, arbeid og lønn, tidsbruk, arbeidsdeling i familien m.v.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788200229476
EAN 9788200229476
Språk Nynorsk
Sider 186
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket