Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka viser forfatteren hvordan markedsføring, produksjon, ledelse, økonomi og andre disipliner samordnes til et helhetsperspektiv på foretaket. Boka er skrevet for utøvere av faget, folk som er ansvarlige for hvordan konkurransefortrinn kan skapes og folk som ønsker bedre forståelse av foretak og deres resultatoppnåelse.
Omtale fra forlaget
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1992
Format Heftet
ISBN13 9788251829496
EAN 9788251829496
Språk Bokmål
Sider 591
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket