Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Kompendiet er ment som hjelpemiddel under forelesninger og til repetisjon av faget markedsrett. Del 1 inneholder disposisjoner og oppgaver brukt i faget. Del 2 er en samling artikler om reklame- og markedsføringsrett. Del 3 tar med sentrale orienteringer fra Forbrukerombudet og Uttalelser fra Næringslivets Konkurranseutvalg. Med oppgaver.
Omtale fra forlaget
Kompendiet er ment som hjelpemiddel under forelesninger og til repetisjon av faget markedsrett. Del 1 inneholder disposisjoner og oppgaver brukt i faget. Del 2 er en samling artikler om reklame- og markedsføringsrett. Del 3 tar med sentrale orienteringer fra Forbrukerombudet og Uttalelser fra Næringslivets Konkurranseutvalg. Med oppgaver.
Forlag Focus forlag
Utgivelsesår 1998
Format Heftet
ISBN13 9788259200297
EAN 9788259200297
Språk Bokmål
Sider 537
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket