Omtale fra forlaget
Denne boka bidreg med kunnskap og omgrep slik at profesjonsutøvarar kan utvikle relasjonskompetanse og kommunikasjon gjennom faglege analysar og vurderingar. God kommunikasjon og fungerande relasjonar kan vere avgjerande for resultata av behandling og tenester. Forskinga om dette, frå fleire praksisfelt, er omfattande og eintydig. Profesjonar i helse- og sosialsektoren har til felles at dei skal utøve arbeidet sitt i andletsnære relasjonar til brukarar: pasientar, klientar og pårørande. Sjølv om dei har omfattande sakkunnskapar, nyttar denne lite om ikkje utøvaren evnar å omsette denne kunnskapen i relasjonen til brukaren. Slik relasjonskompetanse har tradisjonelt vore undervurdert i utdanningane, og praksis på dette feltet er ofte tilfeldig. Utgangspunktet for denne boka er at profesjonsutøvarar har eit overordna fagleg ansvar, også for det relasjonelle. Berre slik kan statusen til denne kompetansen aukast og praksis utviklast og betrast. Tor-Johan Ekeland er professor (dr.philos.) emeritus i sosialpsykologi ved Høgskulen i Volda.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2024
Format E-bok
ISBN13 9788215067377
EAN 9788215067377
Språk Nynorsk
Sider 195
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket