Kommunikasjon

for IKT-driftsfag

av (forfatter) og Inger Gran Dahl (forfatter).

Gyldendal 2000 Heftet

Boken inneholder teoristoff som dekker mål 1 og 2 i læreplanen for faget kommunikasjon, IKT-driftsfag. Den inneholder praktiske oppgaver, som ofte er knyttet til de øvrige studieretningsfagene. Oppgavene er av typen diskusjon, individuelle oppgaver og større gruppe- og prosjektoppgaver. Har stikkordregister.

Gyldendal Undervisning har utvikla eit komplett læreverk til studieretningsfaga på IKT-driftsfag. Læreverket består av. basisbøker til kvart av faga (programvare, maskinvare, nettverk og kommunikasjon). programvarebøker. dynamisk nettstad (www.gyldendal.no/it-fag)
Basisbøkene inneheld faktastoff som er presentert på ein kortfatta og oversiktleg måte.
Til faga programvare og nettverk tilbyr vi ein serie med gjennomarbeidde programvarebøker. Det finst bøker til alle dei aktuelle programversjonane.
Nettstaden er ein viktig ressurs i faget blir kontinuerleg utvikla i samarbeid med forfattarar, faglærarar, elevar og forlag.

Utgivelsesår 2000

ISBN13 9788205268944