København for livsnytere

Vigmostad Bjørke 2006 Heftet

I denne boken har forfatteren latt magen, øynene, ørene og luktesansen få bestemme innholdet. Bydel for bydel presenteres blant annet ulike severdigheter, museer, overnattingsmuligheter, restauranter og kaféer, barer og puber, teatere og kinoer, shoppingmuligheter og kirker.

En benk i en park, plassert akkurat der solens siste stråler treffer før det myke nattemørket tar over. Et eventyr av et antikvariat, nøyaktig så støvete og innholdsrikt som det skal være. En "smørrebrødbevertning" med en meny som er både eventyrlig og overdådig. En kirke med et tårn med en vindeltrapp med en utsikt som... Journalist og forfatter Hans Petter Treider har latt magen, øynene, ørene og luktesansen bestemme innholdet i denne boken. København for livsnytere er med sine over 300 sider et overflødighetshorn med tips og råd til den som ønsker å oppleve det ekte og for mange helt ukjente København. Kart og symboler gjør boken svært brukervennlig. Ha den i lommen under ditt neste København-besøk.

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2006