Klimaet

vitskap og politikk

av (forfatter) og Göran Tullberg (forfatter).

Datakon 2007 Heftet

Denne boka tek for seg, på ein enkel måte, naturlover som styrer med innhaldet av karbondioksid i lufta. Den tek også for seg dei termodynamiske lovene og absorpsjonslova. Forfattarane meiner at klimaet er det naturlovene som styrer, og dei er så sterke at menneska ikkje kan stopp dei. Med litteraturliste.

Per Engene og Göran Tullberg: KLIMAET. VITSKAP OG POLITIKK. Boka tek for seg ein del naturlover for gassar, som viser seg å vera svært kontroversielle i forhold til tabloidmedia og dagens politikk. Det er meir enn merkeleg at kunnskap om dei naturlovene som var pensum på realgymnaset for femti år sidan, er bannlyste i klimadebatten i våre dagar. Boka har mange diagram i fargar som viser alle målingar av vitskaplege data, også dei målingane som klimatologane har fjerna for at resultata deira skal passe med dagens politikk på området. Klimaet er ei faktabok, som politikarane burde lesa, men som dei ikkje vil at andre skal lesa! Her avslører vitskapen det som manglar i politikken. Eksjournalist i VG, Ane Håbjørg, skriv: "Takk for tilsendt manus - og ikke minst for engasjement i klimaforskningen og pedagogisk evne til å skille den fra tendensiøs klimapolitikk. Dette er en mangelvare i den tidvis opphetede offentlige klimadebatten. I så måte burde ditt manus være obligatorisk lesning." Marinbiolog Bjørn Hansen skriv i Telemarksavisa: "Jeg blir så glad av å lese Per Engenes fortreffelige beskrivelse av naturlovene og hvordan de ordner opp for oss." Kjell Olsen skriv: "TAKK! Endelig et menneske som VET hva det dreier seg om. Og som får uttrykt det på en klar og oversiktlig måte. Savner et litt mer nyansert syn på saken i verden for øvrig. Får du ikke inn dette i aviser og andre fora? Jeg har ALDRI takket for noe leserinnlegg el.l. noen gang, DU ER I SÆRSTILLING! Takk skal du ha. PS. Har du noen flere fakler du vil tenne, så mottar jeg med glede mer lys!" Me føyer til at alle som ønskjer å vera litt betre oppdaterte om klimaspørsmålet, bør lesa denne boka.

Forlag Datakon

Utgivelsesår 2007