Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I boka blir konkrete møte analysert, der den profesjonelle medverkar til at klientar kjem seg ut av mishandlingsforhold, taklar alkoholproblem eller får hjelp til å betre sin økonomiske situasjon. Boka rettar seg mot studentar og praktikarar som er opptekne av den institusjonelle samtalen. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Kommunikasjon dreier seg om å skape ei felles oppfatning av ein situasjon ved at samtalepartane har ein reell tovegs kommunikasjon. Det sentrale temaet i boka er: Kva skjer i samtalen, og korleis kan den profesjonelle og klienten saman betre kvaliteten på samarbeidet, rådgivinga, regelforvaltinga eller utforskinga av ein klientsituasjon? I boka blir konkrete møte analyserte, der den profesjonelle medverkar til at klientar kjem seg ut av mishandlingsforhold, taklar alkoholproblem eller får hjelp til å betre sin økonomiske situasjon. Ut frå studiar av samtalar mellom klientar og sosionomar på sosialkontor er det identifisert fire samtaleorienteringar. Målet med denne boka er å bidra til sjølvrefleksjon hos den profesjonelle ved å bevisstgjere om kva krav ein kan stille, og korleis. Boka rettar seg mot studentar og praktikarar som er opptekne av den institusjonelle samtalen. Særleg kjem tilsette ved sosial-, trygde- og arbeidskontor til å få nytte av boka. Siv Oltedal er førsteamanuensis og studieansvarleg for masterutdanning i sosialt arbeid ved Høgskolen i Bodø.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788276748772
EAN 9788276748772
Språk Nynorsk
Sider 197
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket