Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Artiklene i boka beskriver hva lærere gjør for å lykkes med en inkluderende skole, og hvordan de kan håndtere klasseromskompleksiteten. Leseren får innblikk i hva en erfaren lærer gjør når hun møter en ny og krevende 7. klasse, og hvordan læreren leder klassesamtaler og fungerer som veileder i småskolen. Boka har stoff om prosjektarbeid med bruk av IKT som hjelpemiddel på ungdomstrinnet, og en artikkel der vi får glimt fra nyutdannede læreres hverdag. Boka er rettet mot studenter i lærerutdanningene og lærere, skoleledere og rådgivere. Har litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Artiklene i boka beskriver hva lærere gjør for å lykkes med en inkluderende skole, og hvordan de kan håndtere klasseromskompleksiteten. Leseren får innblikk i hva en erfaren lærer gjør når hun møter en ny og krevende 7. klasse, og hvordan læreren leder klassesamtaler og fungerer som veileder i småskolen. Boka har stoff om prosjektarbeid med bruk av IKT som hjelpemiddel på ungdomstrinnet, og en artikkel der vi får glimt fra nyutdannede læreres hverdag. Boka er rettet mot studenter i lærerutdanningene og lærere, skoleledere og rådgivere. Har litteraturlister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788215006611
EAN 9788215006611
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 245
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket7 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket