Omtale fra forlaget
Flere studier viser positive utviklingstrekk ved bruk av data i skolen, samtidig er digitale distraksjoner utbredt i norske klasserom. Denne boken handler om hvordan det er å være lærer i teknologirike læringsomgivelser, der både digital læring og digitale distraksjoner er en del av det læreren må håndtere som klasseleder.
I Klasseledelse i den digitale skolen settes fokus på hvordan klasseledelse i teknologirike klasserom arter seg, og hva som er mulig å få til innenfor skolens og lærernes rammer. Boken er et resultat av flere års forskning der de fleste forskningsdataene og eksemplene er hentet fra videregående skole, men også fra lærerutdanning og høyere utdanning. Boken er ment for lærerutdannere, lærerstudenter, lærere og skoleledere.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2014
Format Heftet
ISBN13 9788202405540
EAN 9788202405540
Språk Bokmål
Sider 160
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket