Klar, ferdig, norsk!

Biletordbok

grunnleggjande norsk for språklege minoritetar

av (forfatter), Astrid Madsen (forfatter) og Birgitta Sondresen (illustratør).

Fagbokforlaget 2012 Innbundet

Læreverket tar utgangspunkt i Læreplan i grunnleggende norsk for språklige minoriteter, og består av fire komponenter: nettressurs, bildeordbok, arbeidshefter og lærerveiledning. Denne bildeordboken kan brukes alene eller sammen med de andre komponentene. Den inneholder bilder med ord og forklaringer under. Den tar for seg ti temaer: familie, skole, årstider, kropp, klær, mat, bolig, natur, fritid og følelser og transport. Med stikkordregister.

Klar, ferdig, norsk! Klar, ferdig, norsk! tek utgangspunkt i Læreplan i grunnleggjande norsk for språklege minoritetar. I læreverket er det lagt vekt på dei fire hovudområda lytte og tale, lese og skrive, språklæring, språk og kultur. Klar, ferdig, norsk! består av nettressurs, biletordbok, to arbeidsbøker, fem arbeidshefte og ei lærarrettleiing. Dei to arbeidsbøkene har det same innhaldet som dei fem arbeidshefta, men er organiserte med nivå 1 og nivå 2 i kvar si arbeidsbok. Læreverket er temabasert med systematisk innlæring av ord og omgrep. Dette gir eit heilskapleg og godt læringsutbytte for fleirspråklege elevar. Alle komponentane har ti tema: Familie Mat Skole Bustad Årstider Natur Kropp Fritid og kjensler Klede Transport Nettressurs, biletordbok og arbeidshefte/arbeidsbøker dannar ei fleksibel læremiddelpakke for undervisning av enkeltelevar eller grupper i grunnleggjande norsk.

Forlag Fagbokforlaget