Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en fremstilling av rettsreglene om kommersielle kjennetegn på grunnlag av varemerkeloven av 2010, EUs varemerkedirektiv samt norsk og europeisk praksis. Den behandler også reglene om navn, firma og forretningsnavn som brukes som kjennetegn for varer eller tjenester. Boka er skrevet først og fremst for studenter, praktiserende jurister og varemerkefullmektiger, men vil være en verdifull kilde til informasjon for alle som arbeider profesjonelt med markedsføring. Med register over avgjørelser og sakregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2011
Format Innbundet
ISBN13 9788215001302
EAN 9788215001302
Omtalt sted Norge
Språk Bokmål
Sider 532
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket