Omtale fra forlaget
Boken gir en bred fremstilling av de norske rettsregler om registrerte og innarbeidede varemerker. Den behandler også reglene om navn, firma og forretningsnavn som brukes som kjennetegn for varer eller tjenester. De to tidligere utgavene av boken er gitt ut under navnet «Oversikt over norsk varemerkerett». Boken er skrevet først og fremst for studenter, praktiserende jurister og patentfullmektiger, men vil være en verdifull kilde til informasjon for alle som arbeider profesjonelt med markedsføring. Denne utgivelsen er også tilgjengelig i digital versjon på juridika.no.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2011
Format Innbundet
ISBN13 9788215001302
EAN 9788215001302
Språk Bokmål
Sider 532
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket