Kjærringknuter

om knutene, blokkeringene, sperringene, holdningene, karma, eller hva man nå velger å kalle det

om knutene som hindrer skapende kraft, intuisjon, åndelig og spirituell utvikling, overflod, suksess, energiflyt, nytelse og tilfredshet

om knutene som hindrer selve livet

Marianne Karlstad 2009 Innbundet

I følge forfatteren er boken ment som en bevissthetsåpner, og passer for deg som synes du blir stoppet og sliter med din livsvei, for deg som er healer eller naturterapeut selv, og for deg som bruker denne typen terapi og tror på overnaturlige fenomener. Dette er en selvbiografi, og handler om forfatterens egen prosess mot oppvåkning.

Dette er en selvbiografi som har fokus på forfatterens egen prosess mot forståelsen av seg selv. Det er ikke en selvhjelpsbok, men en bevissthetsåpner. Boken handler om å bli kvitt selvmedlidenhet, angst, frykt og bekymringer. Den handler også om å kvitte seg med ære og stolthet, og et ego ute av proporsjoner. To sider av samme sak, og noe alle mennesker sliter med i større eller mindre grad. Prøv ikke å fornekte det! Boken er både spennende, gripende og morsom, og forfatteren har allerede fått mange tilbakemeldinger fra mennesker som ikke klarer å legge den fra seg. Forfatteren er 50 år, tidligere førskolelærerog naturterapeut. Hun er en av de "alternative" og prosessen akselererte da hun kastet seg ut i det uforutsette og selve livsstrømmen for tre år siden.

Forlag Marianne Karlstad

Utgivelsesår 2009