Kjærlighetens veier, d-bok

Fagbokforlaget 2021 Digital ressurs

Evas eventyr er en ny lettlest serie med engasjerende historier fortalt med korte setninger og enkelt vokabular. Bøkene er rikt illustrert og har integrert lydbok. Bokserien passer perfekt for svake lesere, eller for de som nettopp har begynt å lære norsk. I Kjærlighetens veier, den andre boken i serien, utvikler forholdet mellom Eva og Adam seg. Eva jobber fortsatt på sykehjemmet, der hun blant annet tar seg av Herr Olsen. Herr Olsen forteller om livet i gamle dager. Han forteller om ekteskapet sitt, og om hvordan det var å bli enkemann. Gjennom Herr Olsen får Eva innblikk i en annen tid, og hun får et bredere perspektiv på sitt eget liv. Eva og Adam kommer stadig nærmere hverandre, men da Adam får tilbud om en jobb på den andre siden av landet, blir det vanskelig. Kan de klare et avstandsforhold? Historien er både romantisk og trist, og leseren får oppleve leseglede og språklæring gjennom en fengende historie. Samleutgave er her!

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2021