Kjærlighetens legende kraft ; Singel i byen ; Minnet om en sommer

av (forfatter), Amy Ruttan (forfatter) og Maggie Kingsley (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Kjærlighetens legende kraft

For sju år siden ble akuttlegen Cat Hayes hjerte knust da hun mistet den lille sønnen sin. Nå er hun bare opptatt av karrieren. Men da hun treffer den spanske legen Dominic Edwards på en konferanse, er det vanskelig å motstå de hete berøringene hans. Snart er Cat hjemme igjen, solbrent - og gravid!

Singel i byen

Legene i New York nr. 4

Etter å ha kommet over ektemannen og bestevenninnen i en intim situasjon, forlater doktor Mindy Walker California. Hun vil begynne et nytt liv i New York. Under en barrunde den første kvelden i sin nye by, treffer hun den sjarmerende og flotte Sam Napier. De tilbringer en het natt sammen, og dagen etter møtes de igjen - på Mindys nye arbeidsplass!

Minnet om en sommer

Legen Tom Cornish har kommet hjem til den lille byen Penhally for å være med i et bryllup. Og selv om det har gått mange år siden Eve Dwyer og han fant kjærligheten og så mistet hverandre, er det som om tiden har stått stille. Forundret innser de at alle følelsene er som før. Men før de kan begynne på nytt må sykepleieren Eve fortelle sannheten - og vil Tom ha noe med henne å gjøre etter det?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016

Serier Legeromaner Legene i New York (4)

Genre Romantikk