Kjærlighet på ranchen ; Kongelig oppdrag

av (forfatter) og Janice Maynard (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Kjærlighet på ranchen er utgitt som nr. 2 i serien Syndens rede.
Rancheieren Adam Breedlove er kompromissløs når det gjelder forretninger, men da han støter på Ryan Washington og ender opp i sengen hennes, skaper kjemien mellom dem problemer. Hun er egenrådig, forførerisk og for alt Adam er imot. I tillegg er hun søsteren til den hemmelighetsfulle forretningspartneren hans. Er den berusende romansen en morsom flørt, noe mer alvorlig - eller en distraksjon som skal gi broren hennes sjansen til å ødelegge firmaet?

Kongelig oppdrag er utgitt som nr. 1 i serien Tilbake på tronen
Alex Ramon er en mann som tar jobben sin svært alvorlig. Akkurat nå handler det om å få den avsatte kongefamilien Montoro til å komme tilbake til landet Alma og innta sin rettmessige plass på tronen. Men da en av hans ansatte begynner å flørte med prinsen, kan han ikke lenger fokusere på oppdraget - han er sjalu. Så sjalu at han er klar til å risikere jobben for å få Maria Ferro til å ende i hans armer i stedet for prinsens.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Passion Syndens rede (2) Tilbake på tronen (1)

Genre Romantikk