Kjærlighet på Kallos ; Kjærlighetens dag

av (forfatter) og Nikki Logan (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

Kjærlighet på Kallos
Miniserie: Løfter om lykke (6)
Natalia Di Sione er på jakt etter farfarens forsvunne diktsamling. Letingen fører henne til Hellas og den betydningsfulle forretningsmannen Angelos Menas. Han tror ved en feiltagelse at hun kommer for å søke på jobben som barnepike for datteren hans.Til tross for arrene fra fortiden og skepsisen overfor Talia lar Angelos motvillig begjæret vekkes på nytt. Men det er noe som ikke stemmer.

Kjærlighetens dag
Miniserie: Overlevelsesguide for romantikere (1)
Det er leit nok å bli dumpet i utgangspunktet, men å bli dumpet under en direktesending er virkelig ille . Etter at Georgias kjæreste avslo frieriet hennes på valentinsdagen, måtte hun takket være kontrakten med radiostasjonen være i offentlighetens lys i enda et år. Som singel og medienes favorittmobbeoffer må hun lære seg selv å kjenne. Hun oppdager at hun liker eventyr og utfordringer. Kanskje blir den karrierebevisste sjefen hennes det største eventyret av dem alle?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018

Serier Romantikk Løfter om lykke (6) Overlevelsesguide for romantikere (1)

Genre Romantikk