Kjære inntrenger ; Man kan alltid ønske

av (forfatter) og Kat Cantrell (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Kjære inntrenger

Miniserie: Familien Wolff (1)

Ensom i det store huset sitt gjemmer Gareth Wolff seg for omverdenen. Men isolasjonen blir brutt den dagen Gracie Darlington klatrer opp fjellet og plutselig står utenfor døren hans - med sår, blåmerker og hukommelsestap. Den sky milliardæren kjenner igjen hennes type. Hun vil ha noe av ham, noe han har brukt hele livet på å glemme. Men Gareth kan ikke la den sexy inntrengeren reise derfra. Han vil vite hvorfor hun kom dit, og han vil elske med henne. Og Gareth får det alltid som han vil. Skjønt hva hender når Gracie får hukommelsen tilbake? For hun har ikke bare invadert tilfluktsstedet hans, men hjertet hans også!

Man kan alltid ønske

Vil du skilles fra meg? Akkurat disse ordene ønsker Cia Allende å høre fra Lucas Wheeler. Men først må de gifte seg. Et halvt års ekteskap er hva som trengs. Som fraskilt kan Cia få ut fondsmidlene hun må ha for å kunne betale et krisesenter for kvinner, og Lucas kan bedre det frynsete ryktet sitt. Ingen bånd. Ingen følelser. Enkelt. Men ikke noe er så enkelt som det ser ut som. For Lucas fortsetter å ødelegge alt ved å forsøke å forføre sin liksomkone. En kamp om stahet begynner, en kamp Cia risikerer å tape. Og snart er skilsmissen hun trenger det siste hun vil ha!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Passion Familien Wolff (1)

Genre Romantikk