Kirkerottene på sirkus

av (forfatter) og Tor Ingar Jakobsen (musiker).

IKO-forlaget 2010 DVD

Rottene Vesle og Fredo bor i ei kirke på landet. En av vennene deres er Kattunge. Når han rømmer hjemmefra for å bli sirkusstjerne må kirkerottene bruke alt de har av mot og fantasi for å redde Kattunge.

Kirkerottene på sirkus er en spennende og morsom film for hele familien. Dette er tredje filmen om rottene som bor i en kirke på landet. Der trives de godt, så sant det finnes nok mat og gode venner. Men en god venn, Kattunge, rømmer en dag hjemmefra for å få oppfylt drømmen om å bli sirkusstjerne. Dessverre er det mye Kattunge ikke vet om Sirkusdirektøren. Som for eksempel at han låser dyrene inne! Da er det kirkerottene Vesle og Fredo som må trå til, selv om de har for vane å komme i trøbbel når de skal hjelpe andre. Dette er rotter man blir glad i! Kirkerottene på sirkus er en fortelling om tro, venner og om å hjelpe hverandre. Om å tenne lys og å be for den en tenker på.

Forlag IKO-forlaget

Format DVD