Kino

noveller for ungdom

Samlaget 2006 Innbundet

Åtte noveller som tek utgangspunkt i skrekk- eller lystfantasiar mange unge vil kjenne att, og som viser korleis mange har det med seg sjølv i dei første tenåra. Ungdommane i desse novellene er sensitive, sårbare, innhylla i nye gleder og sansingar. Her er innslag av erotisk vakning, men også av såra forventning og fortvilte sjølvkjensler. Personane i boka gjer erfaringar som set dei i kontakt med både realismen og poesien i livet.

Ei sterk og engasjerande samling noveller, der lesaren lett slår lag med hovudpersonen og ikkje skil mellom fantasi og røynd. Novellene tek ofte utgangspunkt i skrekk- eller lystfantasiar mange unge vil kjenne att, og viser korleis mange har det med seg sjølv i sine første tenåra. Dei vi får møte her, er sensitive, sårbare, drivne av lengt og smerte. Erfaringane i denne livsfasen er ikkje berre noko ein skal kome seg gjennom og leggje bak seg, dei kan danne grunnlaget for kontakt med poesien i livet. I og med at desse novellene lét det alvorlege i livskjensla stå fram med slik vekt, blir dette ei viktig bok. Kaldhols språk er klart og kraftfullt og gjer lesinga til ei eige glede.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2006