Kilden

innsikt, plattform, inspirasjon, refleksjon

av (forfatter), Eva Naper Jensen (forfatter), Ivar A. Bjørgen (forfatter), Øyvind Kvanmo Sund (redaktør) og Jan Fredrik Stoveland (redaktør).

Elevorganisajonen i Norge og Tapir akademisk forlag 2003 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 5.00 (1 terningkast.)

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Dette er et hefte for elever og lærere i videregående skole, og gir noen ideer til hvordan skolehverdagen kan gjøres mer variert og spennende. Heftet er ment å være et praktisk verktøy i arbeidet med planleggingen, gjennomføringen og vurderingen av opplæringen i videregående skole, og er et tiltak i forbindelse med Elevorganisasjonens prosjekt om læringsmiljø. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Dette er et hefte for elever og lærere i videregående skole, og gir noen ideer til hvordan skolehverdagen kan gjøres mer variert og spennende. Heftet er ment å være et praktisk verktøy i arbeidet med planleggingen, gjennomføringen og vurderingen av opplæringen i videregående skole, og er et tiltak i forbindelse med Elevorganisasjonens prosjekt om læringsmiljø. Har litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Elevorganisajonen i Norge Tapir akademisk forlag

Utgivelsesår 2003

Format Heftet

ISBN13 9788251918596

EAN 9788251918596

Språk Bokmål

Sider 65

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 1 0 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket