Karriereboken

en praktisk veileder til å sikre deg akkurat den jobben du har mest lyst på

Hegnar media 2023 Innbundet

En praktisk veileder til å sikre deg akkurat den jobben du har mest lyst på

I et arbeidsmarked der kun 20% av jobbene lyses ut, hjelper det ikke med myke albuer. Du må ta grep. Det handler om å endre tanke.sett fra jobbsøker til kompetanseselger.

I Karriereboken deler forfatteren Vigdis Lamberg en 9-trinnsmodell som sikrer deg den jobben du har mest lyst på. Boken er nyttig uansett hvor i karriereløpet du befinner deg. Det gjelder om du ønsker nye arbeidsoppgaver og faglig utvikling der du er eller ny arbeidsgiver.

Forfatteren har 20 års erfaring som mentor og rådgiver samt lang erfaring som bedriftsleder. Siden hun og hennes team har bistått 10.000 personer i deres karriereløp, vet hun at disse metodene virker.

I boken lærer du blant annet:
Du kan mer enn du tror. Metode for kompetanse.kartlegging
Kommunikasjon og kompetansesalg
CV og søknad som selger
Få jobben som ikke er utlyst
Hvordan bli en bedre nettverker
Intervjuet som gir deg jobben
Forhandlingsmetoden som gir deg høyere lønn

Vigdis Lamberg er daglig leder i Karriereakademiet AS. I tillegg til rollen som mentor og bedriftsrådgiver er hun en engasjerende og populær foredragsholder.

I sine kurs og foredrag for ledere deler hun metoder som skaper enda bedre team. Veiledere hos Nav og i attførings.bedrifter får en utvidet verktøykasse. Enkeltpersoner får støtte på vei mot drømmejobben.

Oppsigelsesprosesser blir mindre såre med bokens skreddersydde program på vei til ny jobb.

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2023