Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I karaokekapitalismens verden er dette valget: kopier de andre eller lag din egen framtid! Forfatterne ønsker å formidle at man ikke skal imitere, men være nyskapende. De hevder at managing for mankind betyr å bringe mening inn i markedet og personifisering av produktene. Boken lærer oss hvordan vi kan konkurrere på kompetanse, skape en kapitalisme med karakter og ha et godt liv samtidig som vi har et levebrød. Boken er en oppfølger til Funky business (2000). Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788215005454
EAN 9788215005454
Språk Bokmål
Sider 326
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket