Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne innføringen gir læreplanteoretisk bakgrunnskunnskap for læreplanarbeid i skolen, og i offentlig og privat virksomhet. Boka retter seg spesielt mot læreplanarbeid etter L97. Boka henvender seg primært til lærerstudenter, men vil kunne være nyttig for alle som skal planlegge undervisning. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka retter seg spesielt mot arbeid med læreplaner i norsk grunnskole etter L97. Den gir nyttig kunnskap til alle som har planlegging av undervisning som oppgave. Boka gir læreplanteoretisk bakgrunnskunnskap, kategorier å tenke i og modeller å arbeide ut fra. Oppmerksomheten rettes mot den teoribaserte, profesjonelle og autonome læreren. Fremstillingen er fylt med konkrete henvisninger, først og fremst til det nye læreplanverket for grunnskolen og til vurderingsmeldingen.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788205304031
EAN 9788205304031
Språk Bokmål
Sider 236
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket