Kan læring planlegges?

arbeid med læreplaner - hva, hvordan, hvorfor

av (forfatter).

Ad Notam Gyldendal 1997 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 3.00 (1 terningkast.)

33 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Denne innføringen gir læreplanteoretisk bakgrunnskunnskap for læreplanarbeid i skolen, og i offentlig og privat virksomhet. Boka retter seg spesielt mot læreplanarbeid etter L97. Boka henvender seg primært til lærerstudenter, men vil kunne være nyttig for alle som skal planlegge undervisning. Med litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Denne innføringen gir læreplanteoretisk bakgrunnskunnskap for læreplanarbeid i skolen, og i offentlig og privat virksomhet. Boka retter seg spesielt mot læreplanarbeid etter L97. Boka henvender seg primært til lærerstudenter, men vil kunne være nyttig for alle som skal planlegge undervisning. Med litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Ad Notam Gyldendal

Utgivelsesår 1997

Format Heftet

ISBN13 9788241707087

EAN 9788241707087

Språk Bokmål

Sider 235

Utgave 3

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 0 0 1 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

33 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket

Du vil kanskje også like

  • "Å være digital i alle fag" av Hildegunn Otnes
  • "Historiedidaktikk - en håndbok for studenter og lærere" av Erik Lund
  • "Begynneropplæringen - fagdidaktikk for barnetrinnets matematikkundervisning" av Marit Johnsen- Høines
  • "Sosial kompetanse og problematferd i skolen - kompetanseutviklende og problemløsende arbeid i skolen" av Terje Ogden
  • "Læringsstrategier - søkelys på lærernes praksis" av Eyvind Elstad
  • "Religions- og livssynsdidaktikk - en innføring" av Helje Kringlebotn Sødal
  • "Læreren i etikkens motlys - innføring i yrkesetisk tenkning og praksis" av Trygve Bergem
  • "Vurdering for læring i klasserommet" av Trude Slemmen
  • "Elevens tekst - et utgangspunkt for skriveopplæring" av Dagrun Skjelbred
  • "To eller flere - basiskunnskaper i gruppepsykologi" av Peik Gjøsund
  • "Retorikk i skolen" av Jonas Bakken
  • "Spesialpedagogikk" av Edvard Befring
Alle bokanbefalinger for dette verket

Andre utgaver