Kamasutra for homofile

av (forfatter), Roger Payne (illustratør) og Trine Farstad (gjendikter).

Notabene forl. 2006 Innbundet

Boken utforsker alle sider ved homofil sex, i tillegg til tar boken opp temaer som hvordan man finner en partner, emosjonelle problemer og sikker sex. Med register.

Kamasutra, den gamle, berømte indiske elskovsteksten, har krydret og styrket menneskers sexliv siden 300-tallet. Nå er den gjendiktet som den ultimate sexguide for homofile menn. Kamasutra - nytelse for homofile er en hyllest til homofil erotikk og beskriver med klare ord hva filosofien i den opprinnelige Kamasutra - å uttrykke uhemmet nytelse gjennom sex - kan tilføre homofile i dag. Boken er skamløs oppfordring til kjærlighet og sex, nytelse og sanselighet, uhemmet erotikk og lek. Det er også en visuelt betagende bok med utsøkte, sensuelle illustrasjoner fra orginalteksten, klassiske homoerotiske illustrasjoner og flotte instruksjoner. Uansett om du lever i et fast partnerskap, et åpent parforhold eller nyter et liv i seksuell frihet, vil boken gi uvurderlige råd for et lykkelig, sunt og tilfredsstillende sexliv. Boken utforsker alle sider ved homofil sex - oralsex og masturbering til analsex og fetisjer - i tillegg til viktige aspekter som hvordan man finner en partner, emosjonelle problemer og sikker sex.

Forlag Notabene forl.

Utgivelsesår 2006