Junior scoop 4

English textbook

av (forfatter), Cecilie Teigen (forfatter) og Bonnie Poulsen (illustratør).

Samlaget 2007 Innbundet

Boka legger vekt på samspel mellom lærar og elev og gjev struktur til innlæring av nye ord og uttrykk.

Junior Scoop er eit engelskverk for 1. til 4. klasse. Her møter elevane det første framandspråket gjennom leik og aktivitet - og ikkje minst humor. Med lytting, herming, spel, song, leik og annan aktivitet tek barna opp grunnleggjande frasar, ord og uttrykk. Junior Scoop 4 Textbook legg vekt på samspelet mellom lærar og elev og gir struktur til innlæring av nye ord og uttrykk. I Junior Scoop 4 Textbook finn ein ulike sjangrar som fakta, dialogar, dikt og songar i tillegg til utdrag frå kjend barnelitteratur frå engelsktalande land. Boka legg opp til mykje arbeid med å lese og forstå tekstar. Elevane skal forstå ut i frå samanhengen meir enn å forstå kvart enkelt ord. Dette er i tråd med nasjonale prøver. Elevane kan trene på å finne meiningsberande element i tekstane dei les, slik at dei forstår hovudinnhaldet.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2007