Jorden er flat

hva hvis det er sant?

Ida & Pingala 2023 Heftet

Forestillingen om at vi bor på en spinnende kule svevende i et uendelig verdensrom er vår tids moderne myte. Det har programmert menneskeheten inn i en falsk virkelighetsoppfatning med en grunnleggende fremmedgjøring overfor naturen.

Det har ført til en desorientering som dypest sett gjør at vi mister kontakt med oss selv, hvem vi er, hvor vi hører hjemme og fjerner enhver mening med livet.

Ved å bli holdt i uvitenhet, villedet og tilbakeholde kunnskap blir vi lette å manipulere, kontrollere og styre. Det er essensen av flat jord og hvorfor dette temaet er viktig.

Denne boken gir en enkel innføring i temaet. Den henvender seg til de nysgjerrige som innser at det er mer til dette temaet enn at det er forbeholdt idioter. Boken tar for seg hva dem som hevder at jorden er flat egentlig mener. Den gir et kvalifisert grunnlag for å vurdere og tenke selv.

Flat jord går ikke vekk. Hadde jorden virkelig vært en kule ville det vært den letteste sak i verden å bevist. Vi har blitt løyet til alt for lenge. Det er på tide å våkne opp. Katten er ute av sekken.

Forlag Ida & Pingala

Utgivelsesår 2023