Jo nærmere du kommer

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Jo nærmere du kommer

Plaget av en mørk fortid er Jase Hollister klar til å begynne et nytt liv. Derfor slår han seg ned i den lille byen Strawberry Valley med et par venner og håper å slippe alt som har med trøbbel å gjøre. Den hardtarbeidende Brook Lynn Dillon har blitt som en mamma for søsteren sin. Når hun som vanlig er ute og leter etter henne på natten, finner hun Jessie Kay sammen med tre fremmede - i armene på en av dem! Brook Lynn møter Jases blikk og innser hvilket inntrykk den farlig kjekke fyren gjør på henne, men det er det bare å glemme - han er jo med søsteren hennes. Skjebnen vil det imidlertid annerledes, for da Brook Lynn mister jobben, tilbyr Jase henne en ny. Hun takker ja, og snart er det et faktum at de er tiltrukket av hverandre. Men Jase har en hemmelighet, og forteller han den, er risikoen stor for at Brook Lynn går sin vei og aldri mer kommer tilbake.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016