Jesus - de kalte ham Frelseren

av (forfatter) og Laila Dahl Karlsen (oversetter).

Kabb 2004 Kassett

En bok om Jesus som fokuserer på hans død og hans tale fra korset. Med studieguide til hvert kapittel bak i boka.

Når de hånte og spottet Ham, tok Han ikke til mot- mæle. Når Han led, kom Han ikke med trusler. Han sa ganske enkelt: «Far, tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør». Jesus . de kalte Ham Frelseren. «Jeg ønsker bare å få vite hva som betyr noe.» Ian var student ved et universitet som jeg besøkte. Jeg fant ut at han egentlig ønsket å bli kristen, men han var desillusjonert. «Jeg vokste opp i en menighet,» forklarte han. «Jeg ønsket å gå inn i tjenesten. Men jeg ha opp. Det var noe som ikke stemte.» Han summerte opp sin frustrasjon. «Ikke snakk til meg om religion. Kom til poenget. Hva er det som egentlig betyr noe?» Du har sikkert strevd med dette spørsmålet selv. Du har kanskje prøvd å tro, men ikke funnet annet enn en tom brønn. Bønnene dine synes ikke å nå lenger enn til taket. Da er det viktig at du oppdager hva som betyr mest av alt i Jesus . de kalte Ham Frelseren. Forkynneren og forfatteren Max Lucado har skrevet en rekke bøker. Max, kona Denalyn og deres tre døtre, Jenna, Andrea og Sara bor i San Antonio.

Forlag Kabb

Utgivelsesår 2004