Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I første del av boka drøfter forfatterne hva det å mestre oppgaver og utfordringer har å si for læring og utvikling. Del to, som er den praktisk/ metodiske delen, viser hvordan en strukturert metode som bygger på aktivitet og positivt samspill, brukt på en spesiell måte i tursammenheng, kan styrke barns mestringsfølelse og gi mulighet for ny utvikling. Metoden lar barna utvikle seg gjennom å mestre konkrete oppgaver, og egner seg både for barn i skole og barnehage. Har litteraturliste. Illustrert.
Omtale fra forlaget
I første del av boka drøfter forfatterne hva det å mestre oppgaver og utfordringer har å si for læring og utvikling. Del to, som er den praktisk/ metodiske delen, viser hvordan en strukturert metode som bygger på aktivitet og positivt samspill, brukt på en spesiell måte i tursammenheng, kan styrke barns mestringsfølelse og gi mulighet for ny utvikling. Metoden lar barna utvikle seg gjennom å mestre konkrete oppgaver, og egner seg både for barn i skole og barnehage. Har litteraturliste. Illustrert.
Forlag Sebu forl.
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788291529042
EAN 9788291529042
Språk Bokmål
Sider 110
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket