Jeg kan

lesebok : A1

av (forfatter), Marit Hommedal (foto), Paulina Sroczyńska-Mingiacchi (illustratør), Dawid Portych (illustratør), Hanna Wąż (illustratør) og Mateusz Pe̢k (illustratør).

Fagbokforlaget 2017 Heftet

Jeg kan vil bestå av Lesebok A1, Lesebok A2, Arbeidsbok A1, Arbeidsbok A2, Nettressurs for deltaker og lærer med oppgaver, lytteøvinger, lydstoff og mye annet. Lesebok og Arbeidsbok for A1 er allerede i salg. De andre komponentene er under arbeid. Gleder du deg til verket er komplett eller har spørsmål om komponenter i salg? Ta kontakt med stine.bach@fagbokforlaget.no, så holder vi deg oppdatert. Jeg kan er et læreverk på spor 1 som dekker målene i Læreplan i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere (2012) på nivå A1 og A2. Læreverket er et spennende og nyskapende alternativ for deltakere med lite lese- og skriveerfaring. Jeg kan har først og fremst et muntlig fokus, og inneholder mange eksempler på hverdagsspråk og autentisk materiale. Dette legger til rette for at elevene umiddelbart kan nyttiggjøre seg det de lærer i klasserommet i egen hverdag. Jeg kan Lesebok A1 er svært innholdsrik med tekster, grammatikk, samtaleoppgaver og skriveoppgaver. I den tilhørende arbeidsboka finner elevene mange oppgaver å arbeide med i fellesskap og på egen hånd. Det oppmuntres også til å bruke en egen skrivebok. Gjennom arbeidet med lærestoffet blir elevene i tillegg bedre rustet til å ta norskprøven.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2017