Jeg fant jeg fant

på eventyr med Espen

av (forfatter) og Espen Hilton (foto).

Prego Mobile 2021 Innbundet

En nytenkende og annerledes turbok!
Forfatteren begynte sin egen treningsreise som ung gutt - og tok av 35 kilo i skogen hjemme på Vennesla.
I boken deler han sine beste tur-tips med oss - og tillegg får du quiz, treningsprogram, oppskrifter, råd og tips!
Turmaten har et kapittel for seg selv - sunn, god og mettende, men spennende i andre utradisjonelle varianter.
Forfatterens forkjærlighet for toppturer startet for fullt da han i 2009 pakket sekken og dro på en fire ukers tur med Lars Monsen i programmet «Ingen Grenser».
I 2011 dro han på tur igjen; denne gangen med Tom Stiansen og «71 grader nord».
Denne turboken egner seg både for den erfarne og uerfarne - eller mest av alt de midt imellom, og for barnefamilier.
Til alle som ønsker en bedre mental - og fysisk helse, gjennom aktiviteter og naturopplevelser.

Espen Hilton (f. 1981) er for mange kjent som toppblogger, programleder, kjendisstylist, sin deltakelse i det kjente programmet «Bloggerne» på TV2.

Forlag Prego Mobile

Utgivelsesår 2021