Jakt

jaktåret 2004-2005

av (redaktør) og Fred Ivar Aasand (redaktør).

Pan forl. 2004 Innbundet

Med jaktreportasjer, jakthistorier og råd og tips for jegere. Inneholder også aktivitetskalender, statistikk og oversikt over lover og forskrifter.

Et knippe av de fremste skribentene innen sitt felt presenterer i tekst og bilder sine erfaringer og opplevelser i forbindelse med jakt, jakthund, våpen, mat og kjøttbehandling, for å nevne noe. Enten man er elgjeger, villreinjeger, hjortejeger, eller jakter en av våre småviltarter, vil man finne stoff som er direkte relevant. Litt eksotisk jakt i Afrika og brunbjørnjakt med kamera pirrer også fantasien.
I Jakt 2004-05 presenteres det omfattende tester av jaktstøvler og jaktdresser med membran. Her kan man hente råd om hvilke produkter som egner seg best for den type jaktaktivitet man bedriver.
Videre presenteres en fylkesvis oversikt over jakttilbud i Norge, terminliste for jaktskyting og aktuelle lover og forskrifter.

Forlag Pan forl.

Utgivelsesår 2004