Ja takk

mat for diabetikere og alle andre

av (forfatter), Lennart Häger (medforfatter) og Wolfgang Kleinschmidt (illustratør).

Schibsted 2000 Innbundet

Boka inneholder et femtitalls oppskrifter, både for hverdag og fest, som alle kan nyte enten de er diabetikere eller ikke. Alle rettene har fått beregnet sin ernæringsverdi, og er gransket av eksperter på diabetes.

Alle mennesker skal kunne unne seg god mat. Derfor har vi laget en kokebok for deg som har . eller kjenner noen som har . diabetes.
Her viser den kjente kokken Malin Söderström at det er mulig for deg å spise god og spennende mat, selv når du må spise . riktig ..
Du finner et femtitalls herlige oppskrifter . både for hverdag og fest . som alle venner og familiemedlemmer kan nyte, enten de er diabetikere eller ikke.
Alle rettene har fått beregnet sin ernæringsverdi, og er gransket av eksperter på diabetes. Og siden dette er mat som vi alle burde spise for å få et godt liv, vil også du, som ikke er diabetiker, ha glede av boken.

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2000