Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka handler om bedriftens strategiske og kreative utnyttelse av informasjonsteknologi. Boka blander teori med praktiske erfaringer fra norske og skandinaviske bedrifter. Den er skrevet som innføringsbok, samtidig som den går i dybden i enkelte temaer som internett. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka handler om bedriftens strategiske og kreative utnyttelse av informasjonsteknologi. Boka blander teori med praktiske erfaringer fra norske og skandinaviske bedrifter. Den er skrevet som innføringsbok, samtidig som den går i dybden i enkelte temaer som internett. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1998
Format Heftet
ISBN13 9788251837088
EAN 9788251837088
Språk Bokmål
Sider 271
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket