IT-guiden

for Microsoft Office 2003

av (forfatter), Alf H. Øyen (forfatter), Reidar Hæhre (forfatter), Kjell Holst (forfatter) og Pål Erik Svendsen (forfatter).

Fagbokforlaget og Økonomiforl. 2005 Spiral

Boken er skrevet for begynneropplæring i Microsoft Word, Excel og PowerPoint. Den gir også en grunnleggende innføring i Internett og e-post, og en kort innføring i Windows og filbehandling. Har stikkordregister.

Boka er skriven for IKT-opplæringa i faget økonomi og informasjonsbehandling på grunnkurset i allmenne, økonomiske og administrative fag studieretninga for sal og service, både grunnkurs og VK 1 2-timars valfag på yrkesfaglege studieretningar generell begynnaropplæring i IT IT-guiden er skriven for begynnaropplæring i Microsoft Word, Excel og PowerPoint. Boka gir også ei grunnleggjande innføring i Internett og e-post. I dei innleiande leksjonane finn du dessutan ei kort innføring i Windows og filbehandling. IT-guiden for Microsoft Office 2003 er basert på Windows XP og Office 2003. Det meste av øvingane og oppgåvene bør også med enkle tilpassingar kunne brukast i tidlegare versjonar av Word, Excel og PowerPoint. Leksjonane om Internett og e-post er baserte på Microsoft Internet Explorer og Outlook Express. IT-guiden er først og fremst ei øvingsbok. Gjennom korte leksjonar med øvingar og oppgåver er det meininga at du raskt skal lære deg å meistre IT-verktøyet. Etter kvart er målet at det skal vere heilt naturleg for deg å bruke IT-verktøyet i skolearbeidet, yrkesutdanninga og arbeidslivet. Boka har eit hendig format med spiralrygg som gjer boka grei å bruke på avgrensa arbeidsplass. Ho er også veleigna som oppslagsbok.

Forlag Fagbokforlaget Økonomiforl.

Utgivelsesår 2005