iPad-boken

alt du trenger å vite om din iPad

av (forfatter) og Kirsti Østvang (gjendikter).

Book World 2011 Heftet

Boka viser hvordan du kan bruke en iPad og ser bl.a. på hjemskjermen, navigasjon, å laste ned apper, lese e-post, se på bilder, film og video, høre på musikk, lese bøker og tidsskrifter, spill og feilsøking. Den ser også på hvordan iPaden kan brukes som et verktøy på kontoret og i hverdagen. Boka er basert på iOS 4.3.

Har du nylig kjøpt en iPad eller har du hatt en liggende en stund . eller vurderer du kanskje å kjøpe en? I så fall er denne boken noe for deg. Boken veileder deg gjennom de aller første skrittene du tar med din iPad eller iPad 2 . helt fra du åpner esken og videre gjennom hele spekteret med muligheter som oppstår (hvordan du bruker hjemskjermen, hvordan du navigerer med fingrene og hvordan du laster ned apper) og avslutter med de litt mer avanserte emnene som for eksempel feilsøking for den erfarne iPad-bruker. Kort sagt: denne boken henvender seg til deg uansett hvilket nivå du befinner deg på eller hvilken iPad du eier. Boken er basert på iOS 4.3, som er den nyeste versjonen av operativsystemet til iPad. Oppdateringen får du automatisk ved å koble iPad til iTunes.

Forlag Book World