Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren ønsker å gi en sammenhengende fremstilling av internasjonal markedsføring: planlegging og gjennomføring, samt den praktiske bruk av de markedsføringsmodeller som eksisterer. Inneholder litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forfatteren ønsker å gi en sammenhengende fremstilling av internasjonal markedsføring: planlegging og gjennomføring, samt den praktiske bruk av de markedsføringsmodeller som eksisterer. Inneholder litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Samfundslitteratur
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788759303795
EAN 9788759303795
Språk Dansk
Sider 189
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket