Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka analyserer hva som får norske bedrifter til å lykkes på internasjonale markeder, basert på bedriftenes egne eksportmarkedserfaringer. Boken bygger på et forskningsprosjekt, gjennomført ved Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning. For bedriftsledere med strategi- og markedsansvar og studenter i strategi, ledelse, markedsføring og internasjonalisering. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1995
Format Innbundet
ISBN13 9788251834018
EAN 9788251834018
Språk Bokmål
Sider 316
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket