Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar blant annet for seg markedsplan, situasjonsanalyse, segmentering og virkemidler, i et internasjonalt perspektiv. Utviklingen fra et forsiktig eksportfremstøt til et stort internasjonalt engasjement beskrives, og det sees på hva som er spesielt når markedsføring skjer over landegrensene og hvordan en markedsfører må forholde seg til andre lands kultur, lover og regler. Viktige internasjonale, økonomiske organisasjoner er beskrevet. Har litteraturliste, ordforklaringer og register.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788202246013
EAN 9788202246013
Språk Nynorsk
Sider 216
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket