Internasjonal markedsføring

av (forfatter) og Per Nørgaard (forfatter).

Cappelen 2005 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Internasjonal markedsføring gir innføring i markedsføring over landegrensene med gjennomgang av ulike arbeidsbetingelser og virkemidler. Forfatterne har vektlagt logiske sammenhenger for forståelse av faget og lærestoffet og illustrasjoner er tilpasset målgruppen. Læreboka består av tre deler: Del 1 gir innføring i internasjonaliseringsprosessen, valg av markeder, internasjonale arbeidsbetingelser og kulturforståelse. Del 2 gjennomgår virkemidlene i markedsføring som produktpolitikk, prispolitikk, distribusjonspolitikk og kommunikasjonspolitikk vinklet mot det internasjonale markedet. Del 3 gjennomgår internasjonale organisasjoner og avtaler samt lov og rett i internasjonal handel. Læreverket består av grunnbok og nettsted med oppgaver.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 2005

Format Heftet

ISBN13 9788202241896

EAN 9788202241896

Språk Bokmål

Sider 216

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket