Internasjonal markedsføring

av (forfatter) og Per Nørgaard (forfatter).

Cappelen 2005 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka tar blant annet for seg markedsplan, situasjonsanalyse, segmentering og virkemidler, i et internasjonalt perspektiv. Utviklingen fra et forsiktig eksportfremstøt til et stort internasjonalt engasjement beskrives, og det sees på hva som er spesielt når markedsføring skjer over landegrensene og hvordan en markedsfører må forholde seg til andre lands kultur, lover og regler. Viktige internasjonale, økonomiske organisasjoner er beskrevet. Har litteraturliste, ordforklaringer og register.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 2005

Format Heftet

ISBN13 9788202241896

EAN 9788202241896

Språk Bokmål

Sider 216

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket