Omtale fra forlaget
Internasjonal markedsføring gir innføring i markedsføring over landegrensene med gjennomgang av ulike arbeidsbetingelser og virkemidler. Forfatterne har vektlagt logiske sammenhenger for forståelse av faget og lærestoffet og illustrasjoner er tilpasset målgruppen. Læreboka består av tre deler: Del 1 gir innføring i internasjonaliseringsprosessen, valg av markeder, internasjonale arbeidsbetingelser og kulturforståelse. Del 2 gjennomgår virkemidlene i markedsføring som produktpolitikk, prispolitikk, distribusjonspolitikk og kommunikasjonspolitikk vinklet mot det internasjonale markedet. Del 3 gjennomgår internasjonale organisasjoner og avtaler samt lov og rett i internasjonal handel. Læreverket består av grunnbok og nettsted med oppgaver.
Forlag Cappelen
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788202241896
EAN 9788202241896
Språk Bokmål
Sider 216
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket