Internasjonal markedsføring

globalisering

analyse, strategi og planlegging

av (forfatter) og Tom Rosendahl (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2000 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken er en innføringsbok i internasjonal markedsføring hvor globaliseringsperspektivet er viet stor plass. Boken gir en systematisk innføring i faget der det er lagt vekt på analyse av og forståelse for det spesielle ved markedsføringens internasjonale perspektiv. Derfor er det også lagt stor vekt på viktigheten av kulturforståelse og de ulike betingelsene man må ta hensyn til ved markedsføring i et internasjonalt marked. Med litteraturliste og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Boken er en innføringsbok i internasjonal markedsføring hvor globaliseringsperspektivet er viet stor plass. Boken gir en systematisk innføring i faget der det er lagt vekt på analyse av og forståelse for det spesielle ved markedsføringens internasjonale perspektiv. Derfor er det også lagt stor vekt på viktigheten av kulturforståelse og de ulike betingelsene man må ta hensyn til ved markedsføring i et internasjonalt marked. Med litteraturliste og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2000

Format Heftet

ISBN13 9788202198107

EAN 9788202198107

Språk Bokmål

Sider 419

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket