Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er en innføringsbok i internasjonal markedsføring hvor globaliseringsperspektivet er viet stor plass. Boken gir en systematisk innføring i faget der det er lagt vekt på analyse av og forståelse for det spesielle ved markedsføringens internasjonale perspektiv. Derfor er det også lagt stor vekt på viktigheten av kulturforståelse og de ulike betingelsene man må ta hensyn til ved markedsføring i et internasjonalt marked. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken er en innføringsbok i internasjonal markedsføring hvor globaliseringsperspektivet er viet stor plass. Boken gir en systematisk innføring i faget der det er lagt vekt på analyse av og forståelse for det spesielle ved markedsføringens internasjonale perspektiv. Derfor er det også lagt stor vekt på viktigheten av kulturforståelse og de ulike betingelsene man må ta hensyn til ved markedsføring i et internasjonalt marked. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788202198107
EAN 9788202198107
Språk Bokmål
Sider 419
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket