Omtale fra forlaget
Innovasjon og markedsføring er en del av Fagbokforlagets læreverk for vg2 salg og reiseliv og dekker kompetansemålene i programfaget innovasjon og markedsføring. Gjennom teori og praktiske eksempler presenterer boka yrkesrettet kunnskap om bærekraftig innovasjon og merkevarer, markedsundersøkelser og markedskampanjer, det helhetlige reiselivsproduktet og arrangementer, salgsprosessen, salgsplattformer og salgsmiljø, og klager og reklamasjoner. Til kapitlene er det «Bruk det du kan»-oppgaver, repetisjonsspørsmål, sammendrag og praksisrettede yrkesoppgaver. Innlæringen av fagbegreper støttes av en egen begrepsliste, og stikkordsregisteret gjør boka lett å finne fram i. Fagbokforlagets læreverk for vg2 salg og reiseliv består av tre bøker og en nettressurs med innhold både for elev og lærer: Forretningsdrift Innovasjon og markedsføring Kultur og kommunikasjon Salg og reiseliv vg2 nettressurs
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2024
Format Heftet
ISBN13 9788211047823
EAN 9788211047823
Språk Bokmål
Sider 235
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket