Innholdsmarkedsføring

konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

av (forfatter), Arne Krokan (forfatter), Monica Viken (forfatter) og Jens Barland (redaktør).

Cappelen Damm akademisk og NOASP 2016 Digital ressurs

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet. Det legges stadig større vekt på å fremme bedriften, virksomheten eller organisasjonen gjennom godt medieinnhold.

Publisering i digitale medier er ikke lenger forbeholdt de profesjonelle mediebedriftene. Det vokser frem en ny industri med leverandører; alt fra bloggere til tradisjonelle mediehus utvikler nye reklameprodukter. Det handler derfor om juss og etikk, hva som faller inn under begrepet «reklame» og hva som ikke gjør det, det handler om den kommersielle ytringsfriheten og, ikke minst, om presseetikk.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk NOASP

Utgivelsesår 2016

Format Digital ressurs

ISBN13 9788202530495

EAN 9788202530495

Språk Bokmål

Sider 250

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket