Omtale fra forlaget
Innføring i markedsrett er en faktabok som gir en bred og systematisk oversikt over rettsområdet markedsrett, og setter faget inn i en samfunnsmessig sammenheng. Boka tar opp aktuelle rettskilder og metodespørsmål og inneholder bakgrunnsstoff som forklarer begreper, resonnementer, prinsipper og motiver. Det er lagt vekt på å belyse rettslige sammenhenger gjennom enkle skisser og konkrete eksempler. Boka dekker linjefaget markedsrett på markedsføringslinja og faget markedsrett for fagkurset i markedsføring. Den praktiske vinklingen er godt egnet som innføring for økad.-studier.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1992
Format Heftet
ISBN13 9788200407065
EAN 9788200407065
Språk Bokmål
Sider 237
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket