Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken retter seg mot studenter ved høyskoler og universiteter som ønsker en fordypning i internasjonal markedsføring. Den behandler den sentrale rollen markedsføringen spiller i det globale bilde, og søker å gi en forståelse av internasjonal markedsanalyse, strategi og planlegging. I tillegg tar den opp globale politiske, økonomiske juridiske og sosiokulturelle aspekter. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken retter seg mot studenter ved høyskoler og universiteter som ønsker en fordypning i internasjonal markedsføring. Den behandler den sentrale rollen markedsføringen spiller i det globale bilde, og søker å gi en forståelse av internasjonal markedsanalyse, strategi og planlegging. I tillegg tar den opp globale politiske, økonomiske juridiske og sosiokulturelle aspekter. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788270379026
EAN 9788270379026
Språk Bokmål
Sider 369
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket